”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 15 maj 2011

Girlsnight, Gekås, Hockey - bra kombo??

Ja, som sagt igår var det girlsnight som var på schemat igårkväll :) Det var en mycket trevlig kväll. Ibland kanske det blev lite väl mycket ALpbachsnack men vad ska man göra ;) Jag och Evis kände ju båda att vi hade massor att berätta om för de andra, vi till och med visade Frosty dansen :) Kvällen här hemma var mycket bra, när vi väl kom ut var det dessvärre inte lika bra...Harrys var inte riktigt på topp igår om man säger så och sen inte nog med det så var även torggrillen stängd så inte ens nattamat fick vi... Vilken tur att vi hade så trevligt innan! :) Thanks girl for making my last saturday to a really good one! Däremot träffade vi en supertrevlig vakt, faktiskt den trevligaste jag har träffat.

Idag har jag verkligen gjort totala motsatsen - varit på Gekås...för andra gången sedan jag kom hem. Nu blir det inget mer Gekåsbesök förrän tidigsat slutet av oktober....då jag kommer tillbaka till Sverige ;) Jag, Elin och Mommi var där för att införskaffa lite saker till systers nya lägenhet men jag fick med mig en del saker hem jag med ;) Ett linne, en kjol, en sjal, citarskyltarna, örhängen, bärbara högtalare till iphonen, vaacumpåsar, strumpor..ja lite smått och gott :) Och inte att förglömma....två par SKOR!!! Ena paret (svarta stabila ballerinaskor) till jobbet i sommar och det andra paret (rutiga, höga tygskor) bara skrek Johanna där de stod i hyllan så jag kunde inte lämna dem där ;)

Dagen avslutades med hockey. Trist bara att matchen inte riktigt gick som man hoppades men det är ju inte mycket annat att göra efter en sådan match än att säga: Grattis Finland! Men något som gjorde matchen liiiite bättre var rabarberpajen som vi åt till...mmmm!

BY THE WAY - Foten är riktigt, riktigt blå idag, men den går helt klart att använda betydligt mycket mer än tidigare så det går åt rätt håll. Ikväll har jag till och med kunnat gå runt utan lindan :)

You're every word, You're every line, You're everything

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar