”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 14 maj 2011

Vem hade kunnat tro...

Det är ju mycket underligt att jag har varit i Österrike i 5 månader och åkt både skidor och snowboard. Jag har åkt puder, jag har åkt halvdan offpist, jag har haft barn på ryggen, jag har själv åkt på ryggen, jag har åkt full...ja som sagt jag har gjort allt möjligt men det är först när jag är hemma i Sverige som jag lyckas skada mig allvarligt. VAD gick fel liksom?? Jo, det ska jag berätta för er - longboard! Elin har köpt sig en longboard och eftersom hjärtat oxå är väldigt glad i longboard kände jag att jag var tvungen att testa. Jisses vad kul det var...i 10 minuter...tills jag trillade. Lyckades stuka foten ganska allvarligt så läkaren trodde ett tag att den var bruten. Men som tur är var den inte det för då hade det varit byebye Böglerhof. Menmen, det som inte dödar en härdar en säger de ju, och idag kan jag till och med både stå och gå på den så det går ju åt rätt håll :) En sak däremot som är säkert och det är att jag vill ha en egen - så det är nästa investering :)

Lite bilder på hur det ser ut...
Med linda....

Utan linda...(lite av en elefantfot)


Men foten ska minsann inte få stoppa min tjejkväll för ikväll är the mission att tömma lite grann i mitt spritförråd - är ju bara dumt om det ska stå och bli gammalt ;) Evis, Hanna, Julia och Anna är de som får hjälpa mig med detta hedersuppdrag! ;) Det blir inga klackar ikväll men läkaren sa ju att jag skulle belasta foten så mycket som möjligt ändå - så vet ni vad??

Klackarna i taket girls!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar