”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 24 maj 2011

Framme....!!!!

Jaha, två dagar försent men ja, jag är framme :)Tågresan gick bra förutom att tåget var försenat in till München med 34 minuter så jag missade mitt tåg till Wörgl så jupp två timmar fick jag sitta och vänta i München menmen så kan det vara.

Efter ett mycket kärt återseende (have missed you a lot baby) är jag nu i tryggt förvar hos baby "back home" för att citera några familjemedlemmar ;)

Första dagarna på jobbet har passerat och jisses vad mycket jag har att lära. Visst mycket fastnar kvickt men ändå. Igår var första dagen och vilken första dag sen...300 personer från kongressen som alla skulle på grillbuffé som vi anordnat för dem och inte nog med det; 11,5 timme första dagen = onda fötter och ond rygg men det får man ju helt ta ;) Idag var andra dagen och jag kände mig inte lilka lost som första dagen vilket ju faktiskt är bra för då fastnar ju lite i alla fall ;) Däremot är jag typ skitskraj för Chefin...oh my God! Trodde jag träffat bitchar förr men hon spelar definitivt i toppen på ligan - i alla fall hittills. Kan ju vara så att hon blir trevligare allt eftersom :) Vi håller tummarna för det :)

Förresten - icke att förglömma - spadagarna i Båstad med la familia var underbara! Vi bara hade det gott hela tiden. Tack familjen för ett riktigt bra sista dygn!! :) Love you and gonna miss you a lot! =)

Lite bilder vi tog på stranden i Båstad




Bilder från vårt rum på hotellet...som var liiiite lyxigare än mor och fars




Låt mig få bära dig när du är svag
För du(ni) betyder allting för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar