”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 6 maj 2011

Alla heter Glenn i Göteborg

Det stämmer väl sisådär eftersom de fem jag ska upp och hälsa på heter verkligen inte Glenn någon utav dem...

Jupp idag bär det av en sväng till götet för att hälsa på lillkusinerna och faster och farbror. Fick höra minsta lilla stumpan säga mitt namn igår, när jag åkte hade hon inte ens börjat prata. Jisses, känns som att jag har missat hur mycket som helst! Saknar er mina småttingar! Eller ja småttingar...kan jag säga det när Elsa är hela 7 år...eller jisses hon fyller 8 i augusti...jisses!

Det känns som det bara var igår Lina och Jesper gav oss en kusin i julklapp och jag var den enda som förstod att de skulle få en liten bebis! Det var min lilla guddotter som kom till jorden den 8 augusti. Lilla Elsa!

Rättvist har vi fått varsitt gudbarn; Elin fick lilla Sebbe-bebbe och Alle fick lilla Emma. Rättvista ska det vara! ;)



Idag sitter min prins på tåget hem till Sverige för att spendera en vecka hemma i Svearike. Får väl hoppas jag hinner träffa honom en liten stund i alla fall... *fingers crossed* Han har fått jobb som tennisinstruktör på helgerna i sommar så hans mission för trippen hemma är att spela tennis...ojojoj, vad han ska spela tennis!

Vi ses i götet mina små älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar