”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 31 maj 2010

Vackra kläningar, manliga pojkar och speciella transportmedel

I fredags var det dags för min syster att gå på bal. Oj vad fin och var! Jag var rastlös efter att ha lämnat in uppsatsen så jag begav mig till FBG lite tidigare - och tur var väl det! På stationen mötte jag upp Eddie, systers kavaljer. Och tur var det för kommunikationen mellan mor och dotter hade inte varit på topp så maor visste inte att hon skulle hä,ta oss eftersom syster sagt att hon skulle hämta oss...ojojoj, vad rörigt det kan bli. Väl hemma i Skrea får mommi, jag och kavaljerns vänta i minst en halvtimme innann syster och Linnea kommer hem i världens fart - stressade till tusen. Men de var iaf färdigfixade i håret och makade. Fort fram med klänningarna och kostymen och svida om....ett tag var det skrik och panik frpn tre håll så det var tur för lilla mommi att jag var hemma :) När alla var påklädda och intryckta i bilen bar det av till de förfest de skulle på :)

När vi sedan står och väntar på dem vid röda mattan börjar det regna...oooh no! När de närmar sig ringer syster och undrar om vi har ett extra paraply U(underligt att hon inte hade något paraply med sig när hon ändå fick ett med sig till förfesten ;)) Jajaja, ni får det vi har med oss - det är fullt men det får duga! När jag är framme vid dem med paraplyt slutar der regna - snacka om tur! De var så vackra!! :)
Det tyckte även lillkusin Emma som var med och tittade...hon var glad hela tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar