”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 12 maj 2010

Pluggperiod

Nu har jag varit i Växjö sedan måndag, bor hos my lovely Camel, och ursäkta mig alla Växjöbor men det ska bli så skönt att komma hem till mitt älskade Halmstad! :) En del plugg har blivit gjort och en plan för plugget är upplagt fram till deadline den 30 maj (oooh, det närmar sig). Men självklart har jag inte bara pluggat utan jag har umgåtts med Camel och kom även Majsan med in i bilden :) Såna stunder är då man önskar man vore tillbaka på campus :)
Men innan jag tar tåget vid sju idag blir det middag hos lilla familjen perfekt (Josse och Simon - ni passar så himla bra ihop!) sen tar jag med mig Josse hem till västkusten.

Halmstad here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar