”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 4 maj 2010

Snacka om otur!

Julia hade en riktig otursdag igår om man frågar mig! När hon kom och hämtade upp mig var hennes ena öga rött och rinnigt och hon berättade att hon kanske hade en ögoninflamation på gång men vi konstaterade båda två att det inte var läge att få det nu: vårRuset idag och hallandsloppet på lördag och upp till det hade hon även vaxning och tandläkarbesök denna veckan...now is not a good time ;)
När vi sedan kom till team sportia för att köpa de nya löpskor som hon äntligen lyckats bestämma sig för - tror ni inte de är slut och de endast har storlek 40 kvar?? Jo, höjden av otur! Poor thing! Om du läser det här...krya på dig! =)

Jag köpte mig ett mogenpoäng (enligt min pappi) - jag köpte mig en hjälm! Jag tycker faktiskt till och med att den är fin! Ska ha den på lördag när jag cyklar 3,6 mil för första gången =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar