”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 20 maj 2010

Hur tänkte CSN?

Jag undrar hur de tänkte på CSN när de beslutade att man får mindre i maj månad? Är ju knappast så att man som student har möjlighet att jobba extra under april månad då det är som mest häktiskt. Visst, man läser inte så många veckor i juni, men varför får man nästan dubbelt bidrag i januari?? Jag förstår helt enkelt inte! Jag får alltså den 25 maj hela 1 348 kronor från givmilda CSN - och thank you lord, så är det förhoppningsvis det sista CSN bidraget jag får! (visst "gratis" pengar i form av bidrag är alltid gott - men så grymt skönt ändå att slippa!!)

Det innebär att jag har i tre års tid klarat mig genom mina studier utan att tagit ett enda lån - klapp på axeln till mig!

1 kommentar:

  1. En STOR eloge till dig stumpan, som har lyckats vända på enkronorna under 3 års tid, utan lån!!! :)

    SvaraRadera