”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 23 maj 2010

Massa girls och en naken sambo ;)

Vad härligt det är att ibland umgås med bara tjejer! I annat fall är man ju mest van vid att umgås med grabbar (no ofence guys, me like you to!) Fick ju en liten stund med mina grabbar i solen :) Men sen bar det av till Julia för att grilla och umgås! :) Julia och Anna hade handlat - kom och hjälp mig vad mycket mat det var! Sicken tur atrt Evis och Hanna kom och hjälpte oss att äta upp! :)
Först var det morott och gurkstavar i dipp sen blev det flintastek, pastasallad, grllad majs och championer, bröd och massa gott. Till "mellanmål" blev det vindruvor, annans och melon - mmmm. Inte nog med det så blev det även efterrätt (my favorite) kladdkaka, glass, maränger, chokladsås, bananer, grädde och goooa chokladpinnar! Och allt svaldes ner med rosevin! Jumjum! Kvällen avslutades på cafeet...där jag hittade en aningens överförfriskad camel ;) När jag sedan kom hem låg min sambo totaldäckad, naken med handen över könet, i sängen - trodde ett tag att han var död för han reagerade inte på något men han andades iaf ;) (det var en syn för gudarna det!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar