”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 20 maj 2010

Ett lite extra SALT restaurangbesök

Förra fredagen var vi på restaurang med familjen Wiberg; min familj, fasters familj, farmor&farfar och farbror. SALT var den utvalda restaurangen...om jag har hört mycket om denna restaurang eller?? Och jag måste säga att det levde upp till stora delar av förhoppningarna. Tyckte dock de hade lite lite att välja på på menyn. Men det är ju bra för en med sådan beslutsångest som jag ;) Mycket trevligt var det iaf! Innan maten sevreades skumpa - och oj vad god den var! som att dricka saft - fraligtfarligt! Till huvudrätt åt jag svensk grillad oxfile (efter tips från camel)med fritarade potatisar och bearnisesås - mmmm! Till efterrätt (ja, ni som känner mig vet att efterrätten är huvudrätten för min del ;)) blev det citroncurd med vaniljglass och italiensk maräng - MMMMM! Maten var super och sällskapet ännu bättre! (mina systrar och jag hade skrattfest mitt i alltihop, oj vad ont i magen jag hade efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar