”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 6 maj 2010

VårRuset

Ja, som sagt så sprang jag VårRuset i tisdags...oj hjälp säger jag bara! Det gör jag nog inte om. För det först var det superkallt (dock inte VårRusets fel), för det andra var det värre kaos än på gekås en löningsdag och för det tredje var det ju hur många som helst som startade i fel start! Om man måste gå efter första uppförsbacken ska man inte starta i gruppen där man ska ta sig runt på under 25 minuter! Så egentligen var det som att försöka springa på gekås fast utan tak ;) Inte så enkelt! Menmen vi tog oss runt utan större bekymmer och vi gissar att vi sprang på runt 25 minuter om man bortser från det kaos vi var tvugna att ta oss igenom i början ;)

(Någon borde förvarnat mig om de runt 6000 kvinnor som skulle vara där och slåss om alla gratis grejer som delades ut...hjälp mig vad kärringar kan vara hånga ibland - är det de enda nöje de har i sitt liv? Man fick slå sig fram för att få en halvt glas verum smakprov - hjälp!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar