”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 24 maj 2010

Det trodde jag det...

Efter träningen var det måste att handla frukost - nästan allt var slut hemma. Så snäll som Julia är så körde hon mig till närmsta butik. Väl där tänker jag att jag skulle lyxa och unna mig något gott. Ingen god glass fanns det heller så jag tänkte att jag gör varma hallon och vaniljglass. Köpte hallon eftersom jag tänkte att 'ja, vi har vaniljglass hemma' men icke sa nicke! Ingen glass hemma inte - den åts upp förra gången kom jag på när jag sätter nycklarna i dörren. Så nä, det blev inga varma hallon och vaniljglass - vilken besvikelse! Men det gäller att tänka positivt - det blev god rabarberfil och allbran istället (det var gott det med men inte så gott som hallon och glass hade varit) Så mycket blev det med den lyxen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar