”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 7 maj 2010

Lonley, I feel so lonely....

...I have nobody, I'm all alone! ;)
Sambon har gett sig iväg på en jobbarkompisresa ner till Berlin för att dricka öl, gå på fotboll och gå på (stripp)klubb. Angående klubben sa han att det inte var säkert att det blev en sån där klubb med lättklädda tjejer men hallå...ett gäng grabbar i Berlin och ingen strippklubb - yeah right det tror jag inte på ;). I vilket fall är han inte tillbaka förrän midnatt på söndag.

Så nu är jag alldeles ensam, men jag skulle vilja påstå att jag är så fullbokad så jag hinner egentligen inte känna efter om jag är ensam eller inte ;)
Idag - morgonpromenad med Evis, tandläkarbesök (igen - dock gratis denna gången), plugg (oopps, blev inte så mkt av den sorten, massa andra grejer kom upp), kanske lunch med syster, kanske lunch med Camel, kanske shopping med syster, inhandlning av: sushiingredienser med syster och förnödenheter till hallandsloppet med Julia, sen iväg till skrea för sushinight med la familia!
Imorgon - cykla 3,6 mil (+ fram och tillbaka till Fyllinge) på tandemcykel med Julia (ja vi gör det frivilligt ;)) Efter det finns det två alternativ: 1. Kolla handboll med Åsa, Julia m.fl. at my place och sedan utgång perhaps eller 2. Kolla handboll och grilla hos Marcus & Emma
I övermorgon - Här finns också två alternativ 1. bakis, plugg och packning eller 2. träning, plugg och packning.
Ojojoj, stackars mig som är alldeles ensam hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar