”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 27 januari 2010

Tydligen har jag blivit utmanad...

Jag har blivit utmanad i någon kedjelek och jag får la ta och hänga på det ;)

Uppgiften är som följer:
A: Kopiera awarden till bloggen!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

7 intressanta fakta om mig:
1. Jag älskar skidåkning! (om någon någonsin trott något annat)
2. Jag läser till informatör (paid for talking!)
3. Jag har två systrar, båda yngre än mig!
4. Jag har en gång i tiden haft stort frissigt hår, tandställning och glasögon ;) (ett under att jag inte blev mobbad!)
5. Jag är feg när det gäller att hälsa på personer jag bara träffat bara en gång
6. Jag gjorde mitt projektarbete på gymnasiet bland fiskarna på Universeum (därav det konstiga intresset för fiskar)
7. Jag hoppas att jag har funnit min drömprins!

Och nu skulle jag vilja veta 7 intressanta fakta om

Johanna

Camilla

Maja

Resten av er som jag tänkt länka till har ju redan utmanat mig så jag läser det ni skrivit från början istället ;) Ni vet vilka ni är! ;)

1 kommentar:

  1. Hej söting....
    Jaha du har redan fått denna...jag som tänkte utmana dig...

    Bamsekramar
    Mina

    SvaraRadera