”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 14 januari 2010

Shirley?

Sedan jag började på CityGross har det påståtts att jag liknar Shirley Temple, mitt smeknamn i början var till och med Shirley(tydligen)
När jag då får för mig att googla henne hittar jag bara en liten flicka på alla bilder...dock en väldigt söt flicka =)Så man får väl hoppas att det är lockarna som är likheten och möjligtvis sötheten ;)

Den andra sortens bilder jag hittar är på en äldre dam (vilket jag definitivt inte hoppas att jag liknar!)Men kanske däremot om x antal år....



Men jag får väl erkänna att med lockarna är vi väl ganska lika...eller?














Kommentera och säg vad ni tycker! =)

2 kommentarer:

  1. Ja det är inte helt olikt faktiskt ;)

    SvaraRadera
  2. Ja för mig blev du en Shirley direkt! Dessa underbara lockar som guppar på ditt huvud påminde mig så mycket om den söta lilla barnskådisen en gång. (jag e ju gammal juh!) Så det var absolut INTE den gamla damen jag syftade på när jag satte ditt smeknamn...Men kom ihåg, du är Johanna å inge´anna´!...kram sötnos!

    SvaraRadera