”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 27 januari 2010

Ömma kroppar!

Idag säger jag bara en sak: Ömma kroppar! Idag har alla, och då menar jag alla, ömma kroppar! Har man inte ont i benen så har man ont i armarna eller i ryggen eller någon annanstans som man knappt visste att man kunde ha ont!

Dessutom har det varit dimmigt och snöigt hela dagen så det blev inte allt för mycket skidåkning idag. Det blev istället en låååång lunch uppe på hovdestugan! Jumjum!

Jag och Eve var på G imorse och sa att vi skulle vara först i backen...sagt och gjort..vi var där innan liften drog igång, hämtade mina nyvallade skidor och köpte en elastisklinda till mitt knä. Sen var det dags för backen...men väl i liften slog tröttheten mot oss och vi tappade tempot totalt. Men vi fick iaf ett flertal goa åk i nypistat med puder! Lovely! =)

Ikväll blir det PAAARTYYY! Förfest i vår stuga med vilda gester och förtäring av alkohol! Sen blir det fest nere på högfjällshotellet med fejk som liveband! Häääärligt! Ses i dimman! (både den dimma som ligger tät utanför fönstret och den dimma som lätt uppstår vid över förtäring av förfriskningar ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar