”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 3 februari 2010

Hoppsan....

...då hann det än en gång en massa dagar sedan senaste inlägget! Fy på mig! ;)
Lite av anledningen vill jag skylla på att jag varit iväg...tycker det ändå är ett rätt sjysst resultat de inlägg jag ändå lyckats göra! ;) (Mommi, var däremot inte riktigt nöjd ;P)

SNabbsumering av senaste dagarna i Vemdalen...
Torsdag - skidor och after ski

Fredag - snowboard (gick bra fram till lunch, sen tror jag min kropp blir lite för trött) ingen afterski, men afterski hemma med utgång på kvällen. Mycket trevligt!

Lördag - superkallt ute (-22 låg snittet på) men skam den som ger sig! Jag och Eve var de enda från vår stuga som trotsade kylan, men vi fick några sista åk iaf! Sen var det bara packa som gällde på kvällen

Söndag - enbart bilfärd hela dagen (med uppgång klockan 03.30 (usch!!) Men jag och Eve höll defenitivt på att frysa fötterna av oss i bilen (av den enkla anledningen att vi var tvugna att ha fläkten på framrutan för annars immade den igen så då fick vi ingen värme bak i bilen! Det var fruset på insidan av rutan!! Den kallaste temperaturen vi paserade den dagen var -29! OMG!)

Vemdalsveckan har varit super! Bra åkning och bra afterski både hemma och på puben! =) Thanks gang!

Bilder kommer...men inte än ;)

2 kommentarer: