”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 14 januari 2010

Fy Farao...

...vilken dötrist dag det varit idag! Har inte fått ett enda dyft vettigt gjort och skulle vilja påstå att jag suttit vida datorn hela tiden idag...blö!

Blev en litenm stund lycklig för sambon kom hem, men han gick och duschade, damsög och nu sitter han och spelar call of duty...inget vidare sällskap där inte...(sorry älskling!)

Mammi kommer iaf sen och hämtar Stolpen, syster ska passa honom under tiden som jag är iväg. Sen blir det iväg och träna en sväng så får jag ju iaf något vettigt gjort iaf en liten stund idag!

1 kommentar:

  1. Nej iphone är inget för mig :P Jag vill ha en telefon med grym kamera i och vad jag har förstått så kan du inte ens mms:a med Iphone... Sen har jag sjukt svårt för mac:apparna och jag är en sämre människa så på den punkten ändrar jag mig inte ;)

    SvaraRadera