”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 12 januari 2010

Skidlärare, kan det vara något för mig??

Idag har jag anmält mig till en skidlärarutbildning, det ska bli superkul! Men jag är lite nervös för jag känner absolut inte en kotte till som ska med, men det löser jag säkert ;) Så den 11 februari bär det av till Stenungsund för att sedan åka buss till Hemsedal där det blir en weekend med skidåkning och utbildning, det ska bli kul! =)

Efter utbildningen, sådär till nästa höst bär det förhoppningsvis, märk väl att jag skriver förhoppningsvis, iväg på en säsong i fjällen! =) Tror ni det skulle kunna passa mig? Som skidlärare eller som något i receptione eller så ;)

Ja, ni som är lite snabba i huvudet har räknat ut att jag ska åka skidor vid tre tillfällen denna vintern....LOVELY!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar