”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 26 april 2011

Motgång....

Imorse kom min älskling in och undrade när jag senast använde bilen..."förgår" svarar jag och tänker ooops nu är den död för att jag inte körde med den igår. Men så var inte fallet jag hade totaltabbat mig och glömt stänga av radion vilket är lika med en stendöd bil....en mindre glad älskling det vill säga... Snacka om att jag skäms!!!

Ytterligare motgång är att han idag var hos fabror doktorn med sin onda arm fick tabletter och salva men fick också rådet att inte arbeta med det han har fått möjlighet att göra i sommar...motgångmotgångmotgång...en ännu mindre glad älskling...

Får se om jag lyckas få honom på bra humör eller om det bara är bäst att hålla mig undan...Tror det får bli att försöka med det första och funkar inte det får jag ta plan B istället.


You and me baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar