”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 24 april 2011

Ojojojoj.....

Vilken dag det var igår! Det var mountain beach party uppe på toppen. Vilket innebär att alla gick runt i bstrandkläder uppe på toppen. Där var en pool, bar, scen, parasoller och strandstolar. Vi började med att åka ner med trestolsliften för att äta lite lunch på asthütte där vi drack och åt och hade det allmänt bra! :) Sedan var det bara till att åka upp på toppen igen och delta i beachpartyt :) Alla var glada och på topp....vilket däremot vissa inte är idag ;) Jag mår på topp eftersom jag skulle hjälpa lilla superfulla Sally hem och väl hemma i hennes säng sa hon att hon frös så jag sa att jag kan ligga och värma dig lite och vips vaknar jag igen tio i ett på natten...hoppsan! Ringer pojken min med Sallys telefon eftersom min fick bada i poolen (vilket inte var så uppskattat av telefonen) och får veta att han är i byn hittar honom på postalm - hoppsansa - ännu ett fyllo. Han lyckades till och med att somna på biltaket så vi båda tyckte det var klokast att bege oss hemåt så jag kom i säng i tid till och med. Vilken underlig påskafton - men ack så trevlig!! Kvällen blev det inte så mycket med men dagen var superkul!

Jag, Kathrine och Elin på Niels födelsedagskalas
Idag åker alla mina vänner iväg på ausflug med skidskolan och ska vara iväg till imorgon...jisses vad jag kommer ha tråkigt! Please dont leave me! Och ska vara utan min pojk i över ett dygn - vilket inte har hänt innan....ensamt! Sicken tur dock att Elin fortfarande är kvar i byn!



Så här bra har jag inte mått på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar