”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 24 april 2011

La familia

Pratade precis med familjen min; mor, far och systrar. Och kom fram till att jag saknar er, jag saknar min familj och jag saknar min släkt. Jag ser verkligen fram emot att träffa alla när jag kommer hem!

"Ohana betyder familj och familj betyder att ingen utelämnas eller glöms" Som Lilo säger i Lilo och Stitch - klok tös den där :)

Det bästa med familj och släkt är att de tycker alltid om en och stöttar en oavsett vad man gör. Vänner och pojkvänner kommer och går men familjen står alltid kvar vid dig vare sig de vill eller inte. Familj är familj. Det har jag defenitivt fått smaka på dessa månaderna. Familjen stöttar alltid oavsett vilka beslut du tar och finns alltid där medan vänner tydligen kan överge en över saker som jag anser inte är anledning nog, men det är ju upp till var och en. Familjen kan stundtals vara hur störig som helst och hur intensiv som helst men man älskar sin familj villkorslöst ändå. Vilkorslöst är helt klart det rätta ordet; vilkorslöst!


Förlåt pappa att du inte är med i bilden men du står ju trots allt på andra sidan kameran...

Att tillägga är att det även finns de underbara vänner som alltid tar ditt parti och alltid finns med dig genom vått och torrt och även de finns där för dig oavsett vilka beslut du fattar. Dessa guldkorn betyder hur mycket som helst för mig och ni vet vilka ni är! Love you all!

"För att jag älskar dig så som du är"

1 kommentar:

  1. Vi väntar så på dej här hemma i Svedala!
    We Love You!
    All on the Westcoast

    SvaraRadera