”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 21 april 2011

Vart ska jag börja???

Inte en aning måste jag erkänna...

Mycket har hänt sedan sist....
Lördagen jag skrev om att vi skulle ut blev mycket bra. Cocktailförfesten var superkul och festen borta i Inneralpbach var bra även den :)
I söndags och måndags var jag snowboardinstruktör och tisdag till torsdag skidinstruktör. Här får man verkligen se till och göra lite allt möjligt :)

I tisdags fyllde Niels 18 år vilket självklart var tvunget att fira. Så vi bokade Birdie Pub för att hålla en överraskningsfest för honom. Han hade inte en aning och blev jätteglad när vi överraskade honom och sicken fest det blev! Precis som Birdie fester ska vara så dansades det hela natten på både bord och stolar och denna gång även på baren! :)
Jag och födelsedagsbarnet :)
Jag fick även agera bartender lite på skoj :)


Idag var sista dagen som instruktör som det ser ut nu vilket känns både skönt och ledsamt men det är ju tur att jag vet att jag inte behöver vänta mindre än ett år innan det är dags igen - i vilken skidskola det får vi se men skidinstruktör det blir det defenitivt nästa vinter! Jag och någon speciell firade dagen på balkongen i solen med jordgubbar och nutella - mmmmm!



I'm in love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar