”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 6 april 2011

Vilket underbart väder!

Jupp, vädret är helt underbart men imorgon kommer det bli olidligt varmt på berget de förutspår 14 grader och strålande sol och hela 24 grader i byn, det är som Elin sa idag att vi jobbar som skidlärare på dagarna och efter jobbet är det som att vara på solsemester. Dessvärre blir det aldrig av att man solar för man har alldeles för mycket kläder på sig jämt!

Gårdagen på postalm var superkul! Vi började med förfest hos Kathrine (alltid lyckat) sedan drog vi till postalm där livebandet redan var i full gång. Så vi hängde på! Jag buggade med lite alla möjliga och lyckades nog till och med att imponera på en och annan :) Sedan dansades det på baren och på barstolarna och till slut klättrade även folk upp på den lilla avsatsen uppe i taket och satt där med. Jisses sicken kväll. Efter diskussioner har vi kommit fram till att festen slutade strax efter tre så det var då jag gick hem.

Imorgon är der race med barnen och sedan pricegiving klockan fem, efter det blir det Zirmalm och köttfondue med gänget...mmm....good day tomorrow!

Jag tycker om mig själv just nu!

Jag och Kathrine dansande på borden i Birdie Pub

1 kommentar:

  1. Jag tycker också om dig! Ha det fortsatt bra!
    Massor av kramar från mamma

    SvaraRadera