”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 11 oktober 2010

Tacos, Tv & todis (godis)

Fredagen var riktigt riktigt nice! Jag slutade strax innan tre och tog mig hemåt :)
Jag och sambon (eller mest jag) ville köpa skor så vi begav oss iväg till skopunkten - ooops två par nya skor! Så kan det gå ;) Sambon (läs 3-åringen) lyckades även han med hjälp hitta skor som föll honom i smaken så tre par skor rikare gav vi oss av in på maxi (förlåt citygrossare!) för att inhandla förnödenheter till vår slappekväll - det blev ostbågar, läsk, godis och tacos mmm! När vi kom hem var jag rastlös så jag begav mig ut till min Camel så tog vi en promenad utmed havet. Efter att vi rensat lungorna och huvudena begav jag mig åter hemåt där en hungrig sambo vänatde på att vi skulle sätta igång med maten. Behöver jag säga att resten av kvällen spenderades i soffan?? Fredagen var som sagt riktigt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar