”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 21 oktober 2010

"Så du är den där Johanna"

Idag sprang jag runt uppe på förvaltningen för jag hade möte med Catarina. MItt i allt springer jag på Annika - förvaltningschefen (som jag träffade förra året under min praktik). Den förvaltningschef som anställde mig är "bara" ställföreträdande så Annika kan arbeta med annat, kommer inte ihåg vad. Men i alla fall... Annika presenterar sig och jag presenterar mig självklart oxå, men jag hinner inte längre än:
- Johanna Wiberg, jag var med på utbildningen och mässan förra året
Då hon väldigt positiv utbrister:
- Jaha, så det är du som den där Johanna! Välkommen ombord!
Att hon hade hört om mig var kul, men för att säga "den där" borde hon ju hört en hel del och antagligen positiva saker eftersom hon blev så glad :) Jag skiter i jantelagen just nu - jag är bra!! :)

När jag satt inne på Catarinas rum kom Ann-Sofie (den förvaltningechef som befodrade mig) och kommenterarde att jag hade kommnetarat radionyheterna om Gymnasievalsmässan. Hon sa bara klokrent svar! Än en gång - jag är bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar