”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 13 oktober 2010

Fussball....

Jupp det hetaste samtalsämnet igår var fussball! Tjatigt - JA!
Men sambon hade bjudit in till fotbollskväll hos oss - så jag höll mig i köket ;) Som tur var höll Evis mig sällskap! Det enda sättet vi höll oss uppdaterade var genom rop och skrik och de korta besök i köket vi hade av de som skulle fylla på med öl eller chips :) Det räckte gott och väl för min del! Att det däremot, enligt de i tvrummet) var en skitmatch gör att jag ännu mer kände att jag la tiden på rätt saker ;) 4-1 till Holland - bra jobbat Sverige! ;)

Jupp, jag erkänner jag tycker fotboll är jättetråkigt! Jag tycker det är kul i ungefär 5 minuter men sen tappar jag intresset - vilket innebär att halvlekarna är 40 minuter för långa! Please don't hate me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar