”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 26 oktober 2010

Helgen..

Helgen var mycket händelserik!

Fredagkvällen firades min födelsedag med familj och svärfamilj. Jag bjöd på tacopaj och kladdkaka till efterrätt, det blev taberas på det mesta så det smakade uppenbarligen bra :)

Lördagkvällen hade oxå födelsedagstema, då firade vi min födelsedag med kompisarna med förfest. Hela förfesten var riktigt nice, alla hade jättetrevligt och festade som aldrig förr. För att vara ärlig drack jag oväntat mycket men jag höll mig på benen hela kvällen - vilket inte alla gjorde... Sambon och Emma fick i sig en aning för mycket så kvällen för min del avslutades med att ta hand om lite överfriskade personer - jupp, min kväll avslutades hemma - nej, jag kom aldrig ens ut. Som den vän och sambo jag är fanns det inget annat alternativ. Marcus räddae dock min lite bistra natt genom att gå in och köpa nattamat till oss båda. Så när han kom hem med nuggest och vitlökssås kändes det hela liiiite bättre :) Förfesten var riktigt riktigt rolig!

Marcus och Emma sov hos oss till söndagen. Söndagen gick i slapphetens tecken - då återhämtade både jag och sambon oss och tog allt som det kom :)

Var en, trots omständigheterna, mycket trevlig helg!

Lördagen i bilder:









1 kommentar:

  1. Jag måste tacka för en grymt bra födelsedagsfest! 5/5 shotar ;) tråkigt att jag var tvungen att jobba, hade velat stanna hela natten!
    KRAM!

    SvaraRadera