”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 19 oktober 2010

Befodran!

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har haft så gräsligt mycket att tänka på de senaste dagarna! Jag blev nämligen befodrad på jobbet - från att endast ha hand om Kattegatts marknadsföring har jag nu 50% på kattegatt och 50% på ultbidlningsförvaltningen då jag är samordnare för alla kommunala skolornas marknadsföring. A small step for mankind, a gigant leep for me :)
Inte nog med att jag blivit befodrad, någon var ju tvungen att täcka upp de 50% som jag inte gör för Kattegatt längre - guess who! Evis! Så ja nu är jag och Evia kollegor - vi till och med delar kontor :)

Me like it a lot!

(var dock väldigt stressad i fredags över min nya uppgift men nu känns det bättre eftersom jag nu känner att jag börjar få kontroll på saker och ting)

1 kommentar: