”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 21 oktober 2010

Envisa, envisa förkylning!


Jag vet inte riktigt vad som händer men näsan täppar till, ont upp i öronen, ont i halsen, hosta lite från och till och en röst som ibland tycker att den ska ge upp....humm...förkylning? Antagligen - men inget bryter ju ut ordentligt så det retas bara sådär lite retligt - surt sa räven! Kan ju inte träna när jag varje morgon varknar med ont i halsen - trist!
Dessvärre hinner jag inte heller att vara sjuk så jag finner inget riktigt bra lösning på det...någon? Jag dricker kanjang, c-viatminbrus, knaprar strepsil och sprutar nässpray - please help!

4 kommentarer:

  1. sluta med nässprayen och snyt ut det istället, jag lovar att det hjälper!

    SvaraRadera
  2. varmt vatten + honung + ingefära säger nina ska hjälpa :) testa det!

    SvaraRadera
  3. Inte roligt att vara krasslig på sin födelsedag idag 22 okt :(.
    Krya på dig och hipp hurra för födelsedagsbarnet!!!
    Många kramar från Mommi

    SvaraRadera
  4. Våga nu inte vara sjuk nästa helg bara!

    SvaraRadera