”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 5 oktober 2010

Fullt ös medvetslös!

Helgen var fullsmockad från det att jag kom hem på fredagen till jag gick och la mig på söndagen - fullt ös medvetslös!

På fredag eftermiddag när jag kom hem från jobbet somnade jag som en gris i soffan! Men så fort jag vaknade smsade jag Evis och sa till henne att komma över på vin och ost&kex - vi skulle ju äta på restaurang sen men det var första halv tio så vi knapprade kex som aldrig för - och vops så var flaskan vin oxå slut! ;) Vi snackade Nissaminnen och kollade på Jeff Dunham - klockrent! Sedan ringde boysen och ville att vi skulle komma till restaurangen så upp på cyklarna och iväg! :)

På lördagen var det upp i tid som gällde för sambon skulle till min lilla gammelmormor och fixa henns värmepump så jag beslutade mig för att följa med. Däremot blev det lite fler timmar än vi trodde men det led varken jag eller gammelmormor av - hon var så sällskapsjuk så! :) När äntligen den envisa värmepumpen gav med sig bar det av in till staden igen för att do some serious shopping! Tyvärr kom jag inte hem med något men sambon shoppade loss riktigt på HM! 1700 slutade kalaset på och när vi kom hem beställde han hem en jacka för 1200 - men så sällan som han shoppar så är det väl okej ;) Kvällen spenderades på förfest hos Ted - trevligt om ni frågar mig! Vi spelade spel och dracvk en shot som hette hallonlax :) Sedan bar det av till Mårtensson - där var ju inte heller otrevligt! Dock en liiiite hög medelålder! Men dessvärre var jag tvungen att gå hem i tid för jag skulle upp och ta tåget klockan 9 på söndag morgon (tidigt och tidigt - 02.00)

Söndagen som sagt var ännu tidigare än lördagen - upp klockan 8 för att duscha och hinna cykla till tåget som bar av till Falkenberg - där mommi och systrar plockade upp mig för att sedan köra till lager 157 :) Behöver jag säga att söndagen spenderades åt shopping?? ;) Så det var ju lugnt att jag inte fick med mig något hem på lördagen ;) Söndagkväll innebar söndagsmiddag hos mor och far i skrea sen vet ni vad åkte jag och sambon hem - kollade tv i en timme sen gick vi och la oss! Så trött jag var!

Men desto effektivare man jobbar desto mer hinner man med! :)

1 kommentar:

  1. ville bara säga att jag läser ;) inser jag är rätt kass på att skriva dock :)
    puss å hej!

    SvaraRadera