”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 3 december 2009

Var på Power-passet på Nautilus igår med Anna...hoppsan märktes att man inte varit där på två veckor! Dessutom fick instruktören för sig att vi skulle göra tricepshävningar, vilket är ett skämt för mina klena triceps! Men jag lyckades iaf genom hela passet men när jag kom hem darrade jag lätt på handen efter att jag dessutom fick för mig att utmana mig i bicepslåten! Bad Idea!

Tack och lov hade sambon redan lagat mat när jag kom hem, lovely! Stuvade makaroner och stekt falukorv, sitter aldrig fel!
Härliga Eve kom över för det var dags att ta tag i nyårsplanerandet!(och hon hade kommunikationsplaneringsboken med sig - ängel!) Vi var tvugna att prata av oss först, men vi fick ändå en del bestämt =)(Håll koll efter inbjudningar!)

Onsdag innebär Bönderna och Greys - niiice!
Till Bönderna blev det glögg, pepparkakor och mögelost (och trevligt sällskap)...supergott!

Dessvärre lyckades jag dra knäet i soffbordskanten och hjälp vad det gjorde ont! Det konstiga är att det inte var någon vanlig stötter-i-något-och-det-gör-jätteont-ett-tag-som-sedan-går-över utan jag har fått någon slags liten böld på knäet och än idag gör det ont när jag böjer knäet (hur kan det göra ont inne i knäet om man bara stöter i bordet?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar