”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 8 december 2009

Ont i halsen!

Nerbäddad under en filt i soffan grämer jag mig grovt för att jag gick och tränade igår (jag vet andersson, man ska inte träna med ont i halsen)...jag hade ju bara ont i halsen på morgonen ju! Träna aldrig med ont i halsen, inte ens om det bara var på morgonen! Inatt hade jag så ont i halsen att jag inte kunde sova!
Så det var bara att ge sig iväg till apoteket och köpa smärtstillande till halsen och gilla läget och stanna hemma från träningen idag! (måste tipsa om mucoagin, det är verkligen smärtlindring för halsen!)

OM jag inte var motiverad igår att skriva på rapporten ska vi inte en diskutera hur omotiverad jag är idag!

Någon som kan tänka sig att skriva min rapport? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar