”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 7 december 2009

Då var man tillbaka i rapportskrivandet igen...

Ja kom och hjälp mig att dö...vad det är tråkigt att skriva rapport! Jag har nu suttit med en praktikrapport vilket innebär att jag sitter och skriver upp allt jag gjort i en hel termin. Det är dötrist att sitta och repetera vad jag gjort!
Och då har jag inte ens kommit till när jag ska blanda in litteraturen...

Helgen var full med jobb och JULFEST med jobbet!
Vilket var grymt nice! Jag hamnade lätt vid det bästa bordet, tror inte jag skrattat så mycket på ett julbord förut! Tack Sandra, Linda, Ida, Lotta och Amelie! Efter ex antal asgarv vid bordet övergick det till att kolla show, det kanske inte var den bästa show jag sett men vissa stunder var den jättekul! Amelie tyckte iofs att det var kul hela tiden! ;)
När det sedan övergick till party var det skaka rumpa som gällde! =) Några, tänker inte säga mer än att det var två män, fick för sig att köra strippshow på dansgolvet...hoppsan! Jag och Amelie lyckades få varsitt glas vin för 16 kronor...hur undrar ni då...jo tack vare den snälle, något envisa, farbrorn som fick för sig att ge oss en hundring att köpa dricka för! Tack Farbrorn!
Kvällen fick dessvärre sluta lite tidigare än vad jag hade velat, fick ju äran att jobba fyra timmar dagen efter...men det var nemas problemas!
Tack allihop för att det blev så grymt kul julfest!

Sen efter jobbet igår blev det pyssel och knåp med härliga Eve...dessvärre med inslag av besvikelse men Eve jag tror det blir bra det här! =)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du har! var var du och praktiserade någonstans? :-)

    SvaraRadera