”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 10 december 2009

Åååhh!

Åååhh, jag vill inte vara förkyld! Nu har förkylningen som bara var halsont övergått i min klassiska förkylning: Täppt rinnande näsa, rassel i halsen och hosta på morgon och kväll! Lovely - not!

För att diskutera något roligare ;) Nyår börjar nog äntligen bli bestämt, och jag tror det kan bli riktigt bra! =) Mer än så säger jag inte...
Idag blir det sushilunch med mor och sen blir det presenthandlande med farmor =) Sen tacos med sambon (jag vet, absolut inte juligt men det är gott!) Mor sa att jag skulle ta det lugnt för att energin krävs för att bli frisk, men det är ju så tråkigt!

Imorgon blir det julbord på Lundåkra och sen natten mellan fredag och lördag bär det av till Tyskland för att inhandla förnödenheter inför juldagen, nyår och inför vemdalen!! Vemdalen here we come! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar