”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 4 december 2009

Håller Idol på att tappa greppet?

Bland de ambassadörer som var änglar ochs tällde upp inför mässan på arenahallen förra lördagen skulle jag igår lotta ut en biljett till semifinalen på Idol ikväll på scandinavium. Tror ni där var någon som ville ha den? Nope!
När jag sedan ringer till Sture för att koll ifall de behövde en biljett till,kändes ju dötrist om den skulle behöva brinna inne, berättade de att de hade en över för där var det bara tre som ville gå när det ändå fanns fyra biljetter
Som tur är då fick jag ju denna biljett så jag istället kunde lotta ut två biljetter, men första jag ringer till vill ändå inte ha dem. När jag inte hittar någon går jag ut med allmänt rop om att det finns två idolbiljetter till övers händer det först ingenting, fram tills det plötsligt är så att alla vill ha den...underligt! Jag lyckades iaf bli av med de två biljetterna: Linnéa - ha sjukt kul ikväll!

Sen bara måste jag tipsa om en grupp på facebook där han som startade gruppen har gått ut med att för varje person som blir medlem i gruppen donerar han 2 kronor till cancerforskningen och just nu är det 11 483 medlemmar! Alla borde gå med i den gruppen så det kan gå pengar till cancerforskningen! Passa annars på att skicka "hjalp15kr FB" till 72550 och skänk 15 kronor till cancerforskningen! 15 kronor är ingenting för en ensam indvid men tillsammans blir det en del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar