”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 16 december 2009

Var finns inspiraitonen?

Om det är så att någon har lite inspiration eller motivation till övers är jag spekulant på den! Jag har nämligen total skrivkramp vad det gäller de två rapporter som ska in, det blir inte heller bättre av att jag vet att de inte behöver vara klara förrän efter jul. Det står totalt still, ingen lust att skriva, ingen lust att tänka och framförallt ingen lust att läsa kurslitteratur! så om någon vänlig själ vill komma och hjälpa mig hitta min inspiration eller motivation är den hjärtligt välkommen!

I övrigt var jag duktig idag och har postat julkorten, ni som får ett får ett, ni andra får en GOD JUL-häslning här istället och läser ni inte den får ni skylla er själva ;)

Fick fixat en julklapp idag med, kändes bra. Har dessutom redan uttänkt två julklappar till så de ska bara införskaffas och två till ska jag bara ge pengar för så är även de fixade, härligt! =)

Julen närmar sig med stormsteg och jag ser så mycket fram emot julen! Julkänslan blir dessutom ännu bättre när man vaknar, tittar ut och utanför fönstret och det ligger SNÖ!! Lovely! Jag älskar vinter (och då menar jag riktig vinter med snö, ingen regnvinter) och julen därtill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar