”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 1 december 2009

Då var även jag fast...

Jaha, då var även jag fast i denna blogghärva...

Hade någon frågat mig för ett år sedan om jag skulle skaffa en blogg hade jag skrattat dem rakt i ansiktet...men ack så fel jag känner mig själv. Nu sitter jag här och skriver mitt första blogg inlägg.

Efter att ha börjat med att följa min väns blogg är jag nu fast och har ett fletal bloggar unde favoriter som jag läser minst en gång om dagen. Jag började, som skrevet, med att följa kompisars blogg för att se vad som händer i deras liv men nu har det även slutat med att jag läser helt okända personers bloggar. Känner att jag har en ursäkt att sända till min vän i Karlskrona som jag en gång hackade på för att hon läste en okänd persons blogg... Sorry!

Till er som inte börjat läsa bloggar....låt bli! Det är som en drog! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar