”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 1 december 2009

Förbannade kurslitteratur!!!


Hur svårt kan det vara liksom??
Jag behöver få tag i en bok som så fint heter Kommunikationsplanering av Lars Palm...
Tror ni jag kan få tag i den? NOPE!
Den är slut överallt för att den är slut hos förlaget, då fann jag min räddning på stadsbiblioteket...trodde jag ja...där skulle finnas två och en var utlånad. Puh tänkte jag då finns det en över, men när jag och biblotikerien kommer till hyllan finns den helt enkelt inte där. Och ingen visste var den var, tack för den!
Då tänkte jag ytterligare ett steg längre och gick och kollade med biblioteke på Kg...men icke sa nicke, den fanns inte där heller.
Hur svårt ska det vara att få tag i en bok????
Nu ligger all min tro till min vän som kankse kan lyckas få tag i den på högskolebiblioteket! Please God work with me!!

1 kommentar:

  1. haha wibban! jag godtar ursäkten i förgående inlägg. det var liksom bara en tidsfråga innan du skulle vara fast. I knew it! puss, andersson.

    SvaraRadera