”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 10 juni 2011

Regnet det bara öser ner...

Denna veckan har vädret verkligen inte varit det bästa måste jag säga. Det har regnat minst en gång om dagen sedan i måndags, trist! Hjärtat är duktigt deppig över att det inte är sommar och jag tycker ju i alla fall att solen kunde tittat fram när jag är ledig på dagarna, men nope. Får hoppas på bättre väder imorgon och på söndag för då är jag ju till och med helt ledig!

På tal om vått; det finns det en liiiten risk att det blir en blöt kväll imorgon för min och Katherines del eftersom hon är tillbaka i byn över en weekend måste vi ju festa á la winterseason ;) Har varit väldigt duktig på sistone har inte festat på väldigt länge nu.

Idag är det heldagsjobb som gäller för både mig och baby; förmiddag och kväll. Det är ju trots allt fredag och mycket att göra inom restaurangbranschen. När alla andra är ledig är då vi behöver jobba som mest, that's life.


Please God stop the rain from fallin'!

1 kommentar:

  1. Du får ursäkta att jag inte kommenterar så ofta, men när man inte påminns om din blogg på facebook längre så missar man ett sisådär 4 inlägg åt gången ;) Kul å få veta lite nu när man sitter på hemmaplan istället. Ses om drygt tre veckor! xxx

    SvaraRadera