”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 13 juni 2011

Efterlängtade foton

Igår lyckades jag äntligen få tag i en tid med fotografen och fint väder så nu mina vänner kommer äntligen de eftertraktade fotona på mig i dirndl i äkta Alpbach miljö. ENJOY! (Om ni vill se bilderna större är det bara att klicka på dem)






Fotograf; Freddie Qvist

Tror förresten att jag hitta en dirndl till mig själv idag, köpte dock inte den eftersom jag inte var riktigt säker på om jag ville ha en lite kortare men desto mer jag tänker på den desto mer vill jag ha den! :)

I just love being around the mountains, det är mäktigt!

4 kommentarer:

  1. Hur uttalar du dirndl? Så många konsonanter i rad ser ju inte klokt ut hehe

    SvaraRadera
  2. Åh!! Älskar bild 2 & 3!! Jättefin e du:) snacka om sound of music känsla!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, Therese...blir lite svårt att förklara hur man uttalar det mer än att man säger alla bokstäverna som de är ;)

    Tack snälla Hermis!! :) Jag ger all credd till den proffesionella fotografen! ;)

    SvaraRadera
  4. Samma adjektiv för både dig och utsikten:
    underbart vackert!

    Jag blir så rörd.

    Your mum

    SvaraRadera