”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 13 juni 2011

Lediga dagar!

Ååååh, det är alldeles för nice att vara ledig! Både jag och baby har varit ledig i två dagar nu - så underbart! Sovmorgon båda dagarna, ingen stress upp ur sängen, ta dagen som den kommer, kollat på fotboll, varit med vänner, shoppat, ätit glass, varit på utflykt, fottat, festat lite, ätit ute och haft det allmänt härligt måste jag säga! Våra lediga dagar avslutar vi nu med att sitta i varsin ände av soffan med varsin leksak; jag med min dator och Freddie med sitt xbox.

Hittade ett jättefint foto på min baby när jag kollade i hans kamera som jag bara måste dela med mig utav:


Du gör mig lycklig! You and me baby!

Imorgon är det jobb som gäller förmiddag och kväll som vanligt. Sedan onsdag och torsdag börjar jag klockan 10 för då ska jag vara uppe och hjälpa till vid kongressen. Yes, min favoritsyssla! Är verkligen såna saker jag vill hålla på med; event!

Ta dagen som den kommer, imorgon kan det vara för sent!

1 kommentar: