”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 5 januari 2011

Dagen D

Ursäkta dröjsmålet men vi har haft fullt upp varenda dag på sistone. Har det inte varit möten så har det varit individuell träning eller så har det varit demoträning. BusyBusy! ;) Idag är dagen D eftersom vi ikväll har vår första Show on Snow eller demo som det även kallas i skidinstruktörmun. Jag ska vara med i två formationer; en med bara tjejer och med alla skidistruktörer. Jag hopper verkligen, verkligen att jag inte tabbar mig! Jag tabbade mig tillräckligt första dagen vi hade träning så jag inte lyckades med mer än bara två formationer och de var dessutom utan stopp. Igår gick betydligt mycket bättre förutom första stoppet då jag bara räknade till tre eftersom det är det vi gjorde i hemsedal men här räknar man tydligen till fem så ooops, men nu vet jag ju det i alla fall. När jag berättade för Hannes idag om varför jag tabbade mig på stoppet brast han ut i fullständigt gapskratt; vet dock inte om det var mig eller det jag blivit lärd som han skrattade åt men visst jag bjuder på den ;)

Så alla håll tummarna för mig sisådär vid halv nio någon gång.

Evelina är förresten sjuk; doktorn sa att hon var på väg mot halsfluss och om hon inte stannar hemma och vilar skulle det sluta med antibiotika. Så inget jobb för henne varken igår, idag eller imorgon sedan hoppas vi att hon är frisk. Fredag brukar ju vanligtvis inte heller vara så mycket att göra så om hon fortfarande inte är bra kan hon nog stanna hemma då med.

2 kommentarer:

  1. Tummarna vitnar, hur gick det? F-M o F-F

    SvaraRadera
  2. Vi är spända på att få höra hur det gick! Berätta!

    SvaraRadera