”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 19 januari 2011

Ännu en vecka...

...har passerat. Jag ber så väldans mycket om ursäkt för att jag inte är duktig och uppdaterar oftare men det finns inte alltid tid. Den tid jag har vid datorn försöker jag prioritera att prata med mitt hjärta.

Veckorna knallar på, de går som i repeat.

Denna veckan har jag nybörjare vilket är ett nytt område för min del. Men det är kul. Det roligaste med att ha en nybörjargrupp är att man så tydligt ser skillnaderna bara från timme till timme. Däremot gick det inte så bra idag när jag försökte ta dem till liften - men efter lite balansövningar på eftermiddagen gör vi ett nytt tappert försök imorgon efter racet.

Gårkvällen spenderades på Postalm, tanken var att det bara skulle bli någon timme ute för att det var ett liveband som spelade och många kompisar skulle ut. Behöver jag säga att det blev mer än så? Klockan kvart över fem imorse bestämde jag och Freddie oss för att det ändå var smartast att gå hem och sova i alla fall någon timme innan jobbet ;) Det var helt klart inte mitt smartaste beslut att stanna ute så länge men det gick bra idag med barnen i alla fall och spontanfesten är ju den bästa festen så jag ångrar det inte :)Däremot somnade jag så fort vi kom hem från jobbet idag och sov i två timmar. Mindre smart för nu blir det desto svårare att somna igen - men det ska nog gå, har ju några timmar att ta igen.

Evelina är back on track, typ. Hon har lektioner med grupper igen i alla fall. Lite yr och mycket huvudvärk efter en hel dag men hon kämpar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar