”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 8 april 2010

Tidsresa bakåt i tiden??

Det känns som att jag har åkt bakåt i tiden, sitter uppe på hyllan på Linnéuniversitet (som enligt mig fortfarande heter Växjö Universitet) ser våren krypa sig fram på campus, folk börjar vakna efter gårdagens Sivansbesök och den kristnaföreningen delar ut gratis frukost. Ingenting har hänt med campus sedan jag flyttade härifrån, härligt! =) Campus kommer alltid förbli campus! På gott och ont ;)

2 kommentarer:

  1. åh campus på våren.. svårt att slå faktiskt! alla kommer ut från sina iden , växjöstudenter går helt enkelt att jämföra med björnarnas levende. (ursäktar mig med att jag läser alldeles för mycket ekologi nu..)

    SvaraRadera
  2. Det är så sant som det är sagt - campusstudenter vaknar först när solen lyser och gräset är grönt ;) (jag är naturvetare så be inte om ursökt ;))

    SvaraRadera