”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 25 april 2010

Handboll live för första gången i mitt liv

Igår för första gången i mitt liv var jag och så handboll live...och det var kul! =) Vi var och såg drott hemma i halmstad arena, mycket trevligt. Dessvärre förlorade drott men det var ändå en kul match att se! Tack älskling för biljetten!

Efter handbollen bar det av till Wild West Steakhouse för att avnjuta en god middag! Grabbarna beställde in kött i all ära medan jag och Emma valde att beställa in kyckling. Visst låter kanske liiite trist men tillsammans med dollarchipsen, bearnisesåsen och aiolin smakar allt bra! Ett glas vin till också så klart! Tro det eller ej men jag fick faktikst äta efterrätt igår (det brukar det aldrig annars vara någon anna som vill ha så det brukar bli att vi går utan att jag fått efterrätt); så tobleronefondue med melon (x2), ananas, jordgubbar, marshmellows och maränger satt som en smäck! Mmmm, vad gott det var! Även här lyckades vi få en trevlig servitör! Att sedan grabbarna (utom marcus) var rastlösa som några treåringar när deras 1-liter-öl var slut var dock trist men de fick gå runt och kolla lite på olika saker och padde och ted roade sig med spelmaskinerna. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar