”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 25 april 2010

Naglar byts ut mot massage

Jag har konstaterat en förhållandevis trist sak...de pengar jag lägger i månaden på att få fixade naglar kommer jag nog antagligen få lägga på massage en tid framöver =( När jag var i Karlskrona konstaterade jag att mina axlar och min nacke inte är som de ska :/ Hade så ont i dem en dag att jag inte överhuvudtaget kunde skriva på datorn. Så fort jag utför träning som innebär arbetande över huvudet får jag ont...så massage it is. Det går inte att lyxa med både naglar och massage så valet i detta fall är då ganska enkelt. (men massage är ju inte helt fel ;) )

Så är det någon som har ett bra tips på en bra massör som tar ett sjysst pris skriv gärna det! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar