”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 23 april 2010

Ojojoj, fyfyfy på mig!

Oj, nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade senast! Fy på mig! Har ju hänt en hel dela sedan sist dock!

Onsdagen hade jag och sambon Åsa och Jeppe på middagsbeslk = mycket trevligt! Tacos och äppelpaj blev det mmm!
Torsdagen innebar en tripp till ungdomsmottagningen angående uttagning av p-stav och instättning av kopparspiral (ooops, kanske för mklt info?? Nääää! ;)) Sedan var det sushilunch med mommi! =) Intervjumall skrivande präglade även dagen
Fredagen innbar jobb: 10-18. Var en aningen motig dag eftersom jag fick veta en sak som absolut inte gjorde mig glad. 3:s nät låg nere så jag fick spendera fredagkvällen för mig själv efetrsom jag och julia helt enkelt inte kunde komma i kontakt med varandra! Thanks 3!
Lördagen var förhållandevis lik fredagen jobb: 11-18. Det var gekås varning på CityGross denna dag! 7-8 kassor öppna hela dage med 8-15 kunder i varje kö heeeela tiden! Jag fick äran att vara rastavlösare (en del att göra) men det var kul för då flöt dagen på =)Lördagen avslutades med en inflyttningsfest hos Lena, mycket trevligt men MASSA trevligt folk! =)
Söndag gick i födelsedagens tecken eftersom sambon fyllde 22 denna dag! Han fick två biljette till Sunny stand-up i sommar (den ena biljetten var ju självklart min ;)) Svärföräldrarna och föräldrarna kom på födelsedagsfirande med smörgådtårta och kladdkaka med hallonsås mmmm!
Tidigt som stryk måndag morgon åkte jag till Karlskrona (06.04 gick tåget) för att spendera ett par dagar med Andersson...ingen nöjesresa inte; dagarna spenderades till att plugga, äta och träna (händelserika dagar ;)) Men vi fick iaf mycket gjort innan jag återvände till mitt härliga halmstad på torsdagen.
Torsdagen avslutades med en löprunda runt 5:an på galgbergte med Julia och biffar, potatismos, lök/brunsås och kokta morötter till kvällsmat innan jag och sambon la oss i soffan och kollade på människor som inte (då menar jag INTE) kan hantera pengar =)
Det var min vecka det i korta drag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar