”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 6 april 2010

Dance your ass of

Idag var det Ae Dance som gällde, dessvärre tappade jag helt lusten eftersom människan framför mig störde mig något väldigt! Oavsett var jag stod stod hon framför and so on... Julia lyckades oxå få en störig människa framför sig som hela tiden backade bakåt, så hon blev klämd mellan bakre och främre raden. Menmen vi stod ut hela passet och det var kul ändå, men hjälp vad vi eftersvettades! Varför svettas först efteråt?

Julia ska börja cykla till träningen sen (eftersom hon är less på att inte få parkering och på att betala parkeringsavgiften), vi konstaterade att det skulle innebära en timme mer träning för hennes del - vilket innebär att jag får gå och träna en timme innan henne sa vi ;) Får la se hur det blir med den saken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar