”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 2 april 2010

Skämtar du med mig eller??

Var ungefär den tanke som for genom mitt huvud igår när jag hade en kund som kom fram, la upp en massa varor (däribland två ölkorvar). Hon hugger tag i ölkorvarna innan de kommit frm till mig och säger "vad var det för datum på dem" kollar och säger "nä, det var inget bra datum, de vill jag inte ha" Oj, har vi missat sätta ner några varor med dåligt datum tänker jag och kollar...gissa när de gick ut...juli och september... :O Detta berättade jag för kunden (hon kunde ju sett fel eller så) men då säger hon att hon är känslig (no shit!) Hon menar alltså att hon inte tänkte äta upp de ölkorvarna innan juli?? eller innan september?? Menmen, kunden har alltid rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar